درباره مهندسان مشاور ایستابن
درباره مهندسان مشاور ایستابن
#از ایده تا ایجاد

شرکت مهندسان مشاور ایستابن

شرکت مهندسین مشاور ایستابن ، از پیشگامان عرصه خدمات مشاوره در طراحی و نظارت پروژه های عمرانی شامل :خدمات مراحل اول ، دوم و سوم  و  همچنین  ارائه خدمات نظارت کارگاهی و مطالعات و نظارت بر پروژه های مقاوم سازی  محسوب می گردد   که  فعالیت خود را از سال  1368  با نام مهندسان مشاور ایستا ن آغاز نمود ه و در سال 1381 با تغییر در اعضای هیئت مدیره به نام مهندسان مشاور ایستابن تغییر نام داده  وبا رتبه 2در گروه معماری و شهرسازی  و در رسته های   ساختمان های مسکونی ، اداری، تجاری ، صنعتی  و نظامی ورتبه 3 در گروه معماری و شهرسازی  در رسته های   ساختمان های  آموزشی درمانی بهداشتی فرهنگی  و ورزشی و رتبه 3 مقاوم سازی تعیین صلاحیت گردیده است   . مدیریت شرکت با تاكيد بر نگرش “جلب رضايت کارفرمایان”، بهينه سازي مستمر در فرآيندهاي ارائه خدمات، ارتقاء‌ كيفيت از لحاظ مراحل اجرای پروژه و سيستم هاي حاكم بر شركت، حفظ محيط زيست و صيانت از انسان ها را سرلوحه وظايف خويش قرار داده و ضمن   تعهد    به موارد فوق و پایبندی به الزامات قانونی و حرفه ای، اعتقاد دارد كه كاركنان سازمان كه به عنوان با ارزشترين سرمايه اين شركت محسوب مي شوند وظيفه خود خواهند دانست كه با درك كامل انتظارات کارفرمایان و ساير طرفهاي ذينفع در جهت رسيدن به اهداف سازمانی تلاش نمايند.

سخن مدیر عامل

مدیریت شرکت مهندسین مشاور ایستابن  براي رسیدن به موارد فوق به استفاده از سيستم هاي نوين مديريتي تاكيد مي نمايد. در راستاي نيل به اين  خواسته ها، 

 آخرین  ویرایش  استانداردهاي                   ISO 9001:2008      و ISO 14001:2004 و:2007 OHSAS 18001 و HSE-MS را به عنوان مدل  اجرايي انتخاب نموده است و جهت  رسیدن  به  آن تلاش مي نمايد.

بدین منظور اهداف سازمانی شرکت مهندسين مشاور ایستابن  به شرح زیر تعریف می شود :

1.افزایش سطح رضایت کارفرمایان

2.اعتلا و به روز رسانی دانش فنی و مهارت های مدیران و کارکنان

3.برنامه ريزي و اقدام منظم و مداوم بمنظور پيشگيري از وقوع حوادث ناشي از كار و کنترل عوامل زیان آور محیط کار (عوامل فیزیکی و شیمیایی).

4.برنامه ريزي و اقدام منظم و مداوم بمنظور پيشگيري از آلودگی های محیط زیست (خاک و هوا) و کاهش مصرف منابع.

  1. 5.توسعه مشارکت و تقويت حس مسئوليت پذيري در همه كاركنان در مقابل کارفرمایان و همکاران داخلی و تمامی طرف هاي ذينفع

6.ایجاد زمینه های لازم جهت انجام خدمات مدیریت پیمان و طرح و ساخت

7.تلاش در ارائه خدمات مشاوره  برون مرزی

اينجانب با نظارت و بازنگري سالانه در خصوص سيستم مديريت یکپارچه و ایجاد ساختار سازمانی در مطابقت با استانداردهاي منتخب شركت، در رابطه با توسعه پايدار، بهبود مستمر و دستيابي به اهداف تعيين شده اطمينان حاصل  خواهم نمود .