طراحی و اجرا داخلی
طراحی و اجرا داخلی
#از ایده تا ایجاد

طراحی دکوراسیون داخلی

 

یکی از جنبه های مهم در معماری یک بنا، طراحی دکوراسیون داخلی آن می‌باشد که شامل طراحی داخلی ساختمان اداری و آپارتمان های مسکونی می شود. که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی از جمله، هماهنگ سازی اجزای داخلی خانه از جمله سالن پذیرایی ، دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب کودک است که با هدف زیبا تر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه با هزینه های متفاوتی می‌باشد. یکی از نکته‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی این است که شما تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید زندگی کنید از این رو نیاز است که با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی آشنایی داشته باشید. بنابراین اولین قدم در ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی پرسیدن این سوال است. این که چه نوع سبکی را در نظر داشته و کدامیک را بهتر می پسندید امری مهم است. آیا از سبک مدرن لذت می برید؟ یا سبکی سنتی دوست دارید؟ دانستن این مورد توسط یک دکوراتیو ماهر امری ضروری است تا خانه را با توجه به سبک مورد علاقه ی فرد چیدمان کرده و از لوازمی در حیطه ی سبک دلخواه استفاده نماید. به طور مثال فردی که به دنبال سبک سنتی است بهتر است مدل مبل ها و پرده ها به صورت سنتی باشد و یا از لوازمی نظیر گلیم برای چیدمان استفاده شود.

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید فاکتور‌های مختلفی مدنظر قرار گرفته شود تا در نهایت با کم ترین مشکل و سریع ترین و کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه ها ، بهترین و مثبت ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی خانه‌ ها انجام شود. بنابراین می توان گفت طراحی دکوراسیون داخلی یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در مکان‌های مختلف می‌توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. دکوراسیون ، دکور داخلی و چیدمان منزل نقش مهمی را در زیبایی منزل دارد. تغییر دکوراسیون در خانه و تغییر چیدمان خانه موجب افزایش روحیه و شادابی شده و چشم هر بیننده ای را بر خود خیره می کند.

مراحل کار شرکت مهندسان ایستابن معمار:

1-

اولین قدم و مهمترین مرحله در بازسازی ساختمان طرح و اتود اولیه است یا به زبان عام این است که انتظار چه تغییراتی در منزل دارید ؟
کارشناسان ایستابن معمار باید از علایق و خصوصیات مشتریان اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانیم بهترین طراحی را انجام دهیم .

2-
 اولویت بندی نیاز شما به ماکارشناسان ایستابن معمار کمک میکند که چه طرحی مناسب محل سکونت شماست.یعنی برای شما اول از همه چه چیزی باید تغییر کند  
نکته مهم دیگر چه تغییراتی باید انجام شود که فضای شما بازتر ویا دلنشین تر شود.
از چه ترکیب رنگی استفاده کنیم ؟!
از چه مبلمانی استفاده کنیم؟
از چه کابینتی استفاده کنیم ؟ 

و…

3-

بعد از اینکه به نتیجه واحد رسیدیم  طرح 2D (دوبعدی) توسط گروه معماری ایستابن معمار کشیده میشود

4-

  پس از تایید کارفرما ( شما مشتریان عزیز) طرح 3D (سه بعدی) با توجه به جمع بندی اولویت ها و نیازهای مشتری توسط تیم معماری ایستابن معمار کشیده میشود

5-

  پیمانکار منتخب مجموعه ایستابن معمار نسبت به نقشه های سه بعدی و دو بعدی کار اجرا را شروع کند.

  • * لازم به ذکر است تغییر اتود سه بعدی بعد از عقد قرارداد تا یک بار بلامانع است.

6-

 اجرای اصولی دکوراسیون داخلی کار هر کسی نیست ! یکی از قسمتهای مهم بازسازی ساختمان بعد از طراحی ، اجرای کار توسط تیم اجرا و یا پیمانکار است .زیرا این پیمانکار است که توسط تیم اجرا میتواند طرح انتخابی مشتری را تمام و کمال تحویل دهد.پیمانکار به کسی گفته می شود که دارای تجربه کافی در زمینه اجراء و اداره پروژه های ساختمان  شناخت کافی و به تمامی متریال ها و نحوه نصب و اجرای آنها تسلط داشته باشد و توان اجرا و رهبری چندین پروژه را توأمان داشته باشد.

بخشی از کارهایی که برای بازسازی ساخنمان باید انجام داد عبارتند از: تخریب اصولی ، جمع آوری نخاله ،طراحی و اجرای پنجره دو جداره، تاسیسات و لوله کشی آب برق گاز، هوشمند سازی ، کابینت و دکور چوبی،روشنایی فنی و اصولی ، کاشی کاری و سرامیک ابعاد بزرگ ، طراحی و اجرای سقف ، نقاشی و گچ کاری ، کاغذ دیواری و لمینت و در نهایت خرید لوازم و چیدمان است.

وظیفه و تعهد پیمانکاران ایستابن معمار:

  1. 1-
  2. اولین و مهمترین وظیفه پیمانکار مجموعه ایستابن معمار  احترام متقابل و پاسخگو بودن به سوالات مشتریان است.
  3. 2-
  4. به اتمام رساندن بازسازی طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده.
  5. 3-
  6. تمام کارهای پیمانکار مطابق با استاندارد جهانی می باشد و هیچ کاری خارج از استاندارد انجام نمیدهد حتی اگر کارفرما بخواهد. استانداردها بر اساس امنیت و کارایی طراحی شده و پیمانکار ملزم به استفاده از آن می باشد.
  7. 4-
  8. ما از ماهرترین و زبده ترین استادکاران تهران استفاده میکنیم. و تمامی این عزیزان از سرمایه های ما هستند که به مرور آنها را انتخاب کرده ایم. علاوه بر مهارت، اخلاق حرفه ای آنها نیز برای ما مهم بوده تا مشتریان ما با خیالی آسوده پروژه های خود را به ما بسپارند.
  9. 5-
  10. تمامی مصالح مورد استفاده در پروژه های ازبرندهای مطرح داخلی و خارجی بوده و به هیچ عنوان از مصالح متفرقه استفاده نمیکنیم.
  11. 6-
  12. در انتها محل پروژه را نظافت نموده و تمیز تحویل میدهیم. تمام نخاله های ساختمان را خارج کرده و با وانت یا کامیونت به خارج از شهر در محل مخصوص خود منتقل تخلیه میکنیم.

جهت آشنایی با سبک ها و اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.